Sosyal medyada bizi takip edin

Eğitim

Ümraniye’de Okullar Arası Satranç Turnuvası yapıldı

Yayınlanma tarihi:

Güncelleme:

Son gelişmeleri kaçırmamak için Google News sayfamızı takip edin. Butona tıkladıktan sonra açılan sayfanın sağ üst tarafında yer alan yıldızlı "Takip Et" simgesine dokunmanız yeterlidir. Takip Et

Yaklaşık 80 okul takımının ve 400’ün üzerinde öğrencinin katılım sağladığı organizasyonda; Minikler, Küçükler, Yıldızlar ve Gençler kategorilerinde toplam 10 farklı kategoride müsabakalar oynandı. Türkiye Satranç Federasyonu ve FIDE kurallarına göre düzenlenen turnuvada öğrenciler; strateji, dikkat, planlama ve analitik düşünme becerilerini ortaya koydu.

Gün boyu süren karşılaşmalarda öğrenciler kıyasıya mücadele ederken, turnuva boyunca centilmence ve heyecan dolu anlar yaşandı. Dereceye giren sporculara ödülleri, Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, Ümraniye İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Özen, Ümraniye İlçe Gençlik Spor Müdürü Mustafa Çamdereli ve Türkiye Satranç Federasyonu İstanbul İl Temsilcisi Hakan Polat tarafından verildi.

Programın açılış konuşmasını yapan Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, “Satranç çok güzel bir oyun, zekanızı geliştiriyor, aklınızı kullanıyorsunuz, kendinizi geliştiriyorsunuz. Böylece kötü alışkanlıklardan da kendinizi bertaraf etmiş oluyorsunuz. Devam diyorum çocuklar. Sizin arkanızdayız. Satranç oynayanlara her türlü desteğe devam diyoruz” dedi.

Son gelişmelerden ilk siz haberdar olmak için bizi takip edin.
  • Ümraniye'deki 'Okullar Arası Satranç Turnuvası'nda şampiyonlar belli oldu. Fotoğraf: İstanbul (DHA)

  • Ümraniye'deki 'Okullar Arası Satranç Turnuvası'nda şampiyonlar belli oldu. Fotoğraf: İstanbul (DHA)

  • Ümraniye'deki 'Okullar Arası Satranç Turnuvası'nda şampiyonlar belli oldu. Fotoğraf: İstanbul (DHA)

  • Ümraniye'deki 'Okullar Arası Satranç Turnuvası'nda şampiyonlar belli oldu. Fotoğraf: İstanbul (DHA)

  • Ümraniye'deki 'Okullar Arası Satranç Turnuvası'nda şampiyonlar belli oldu. Fotoğraf: İstanbul (DHA)

Continue Reading
Reklam