Sosyal medyada bizi takip edin

Güvenlik

Şişli’de metroda yolcunun cep telefonunu çalan 2 şüpheli tutuklandı

Yayınlanma tarihi:

Güncelleme:

Son gelişmeleri kaçırmamak için Google News sayfamızı takip edin. Butona tıkladıktan sonra açılan sayfanın sağ üst tarafında yer alan yıldızlı "Takip Et" simgesine dokunmanız yeterlidir. Takip Et

Olay, M2 Yenikapı-Seyrantepe-Hacıosman Metro Hattı Şişli Gayrettepe istasyonunda 24 Mayıs’ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, bir yolcunun yanına yanaşan 2 şüpheli, yankesicilik yöntemiyle yolcunun cep telefonunu alıp kaçtı. Yolcu telefonunun çalındığını anlayınca şüphelilerin peşinden koşsa da yakalayamadı. Yolcu, polis merkezine giderek şikayetçi oldu. Polis ekipleri güvenlik kamera görüntülerinden olayı gerçekleştiren şüphelilerin S.G ve İ.R olduğunu tespit etti. Ekiplerin çalışmaları sonucunda şüpheliler, çaldıkları cep telefonu ile yakalandı. Şüpheliler polis merkezindeki işlemlerinin ardından sevk edildikleri mahkeme tarafından tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Son gelişmelerden ilk siz haberdar olmak için bizi takip edin.
  • Gayrettepe metrosunda bir kişinin cep telefonunu çalan 2 şüpheli çaldıkları cep telefonu ile yakalandı. 2 şüpheli çıkarıldıkları mahkeme tarafından tutuklandı. Foto: Hasan YILDIRIM/İSTANBUL,(DHA)

  • Gayrettepe metrosunda bir kişinin cep telefonunu çalan 2 şüpheli çaldıkları cep telefonu ile yakalandı. 2 şüpheli çıkarıldıkları mahkeme tarafından tutuklandı. Foto: Hasan YILDIRIM/İSTANBUL,(DHA)

  • Gayrettepe metrosunda bir kişinin cep telefonunu çalan 2 şüpheli çaldıkları cep telefonu ile yakalandı. 2 şüpheli çıkarıldıkları mahkeme tarafından tutuklandı. Foto: Hasan YILDIRIM/İSTANBUL,(DHA)

Continue Reading
Reklam