Connect with us

İŞ DÜNYASI

Kâmil Koç sosyal medyayı ‘en başarılı kullanan’ markalar arasında yer aldı

Yayınlanma tarihi:

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen Brandverse Awardsta, 2024 yılının kazanan markaları belli oldu. Deloitte Türkiyenin uzmanlığı ile markaların sosyal medya performanslarının istatiksel olarak sosyal medya marka endeksine göre incelendiği SocialBrands Veri Analitiği Ödüllerinde şirketlerin 1 Nisan 2023 – 1 Nisan döneminde dijitalde yaptıkları tüm kampanya ve iletişim faaliyetleri ele alındı. Kâmil Koç da sosyal medya alanındaki çalışmalarıyla SocialBrands Veri Analitiği Ödüllerinde geçen yılın ardından bu yılda da yine sosyal medyanın enleri arasında yer aldı. Şirket, sosyal medya yönetimiyle Brandverse Awards Karayolları Ulaşım kategorisinde Gümüş ödülün sahibi oldu. 8 ayrı kategoride başarıya ulaşan markalar, İstanbulda düzenlenen özel bir törenle ödüllerini aldı.

“DİJİTAL UYGULAMALARIMIZLA YOLCULUĞU KEYFE DÖNÜŞTÜRÜYORUZ”

Kâmil Koç Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü Jan Sarıgül Işık, dijitalde yenilikleriyle sektöre öncülük ettiklerini belirterek şunları söyledi:

“Değişen dünyayla birlikte seyahat sektöründe de tüketici davranışları önemli bir değişim gösteriyor. Bugün artık konfor kadar iletişim araçlarının kullanımı ve bu alanda sunulan imkanlar yolcular için önemli bir tercih sebebi oluyor. Kâmil Koç olarak biz de bir taraftan en son teknolojiye sahip çevre dostu otobüslerle yolcularımıza konforlu bir seyahat sunarken, diğer yandan da seyahatlerinin özel anlara dönüşmesine yönelik uygulamaları hayata geçiriyoruz. Özellikle dijital yeniliklerimizle seyahatlerini eşsiz bir deneyime dönüştürmek için çalışıyoruz. Son olarak geçen yıl Kâmil Koç Multimedya uygulamamızı yol arkadaşlarımızın hizmetine sunduk. Çok olumlu geri dönüşler aldığımız bu uygulamayla yol arkadaşlarımıza eğlenceyi kişiselleştirme fırsatı sağladık. Yolcularımız cep telefonlarına indirdikleri uygulama ile haberden belgesele, müzikten spora seyahatleri boyunca diledikleri yayını kendilerine göre özelleştirip, kesintisiz bir şekilde izleyebilme imkanına sahip oldular.

“Bunun yanında iletişim araçlarını da efektif şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Özellikle sosyal medya araçlarını aktif bir şekilde kullanarak, yolcularımızla etkin bir iletişim sağlıyoruz. Markamızla ilgili haber ve duyuruların yanı sıra yeniliklerimizi, güzergahlarımızdaki güzellikleri de bu kanallar aracılığıyla yol arkadaşlarımızla paylaşıyor, onları da bu güzelliklerin parçası haline getirmeye çalışıyoruz. Aynı zamanda bu kanallar üzerinde bize ulaşan görüş, öneri ve istekleri hızlı bir şekilde çözüme kavuşturarak, yolcularımıza en iyiyi sunmaya gayret ediyoruz. Sağladığımız bu online iletişim sayesinde yol arkadaşlarımızla aramızda çok güçlü bir bağ oluşturmuş durumdayız. Yolcularımızın marka sadakatine de pozitif katkı yapan tüm bu çalışmalar sayesinde bugün ülkemizin en çok tercih edilen markası olmanın gururunu yaşıyoruz. Yol arkadaşlarımızı da ekosistemimizin içine kattığımız bu güçlü iletişim stratejimizin bugün ödülle taçlandırılmasından da çok mutluyuz.”

Son gelişmelerden ilk siz haberdar olmak için bizi takip edin.
  • Kâmil Koç Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü Jan Sarıgül Işık- İstanbul (DHA)-

• Kâmil Koç Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü Jan Sarıgül Işık İstanbul (DHA)-