Eğitim
2026-MEB AGS ve ÖABT oturumları 29 Temmuz’a ertelendi
ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Bayram Ali Ersoy, sanal medya hesabından yaptığı açıklamada, “12 Temmuzda yapılması planlanan 2026-MEB AGSnin AGS ve ÖABT oturumları, Ankarada icra edilecek NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi sebebiyle 26 Temmuz Pazar günü gerçekleştirilecektir. Adaylarımızın bilgisine sunar, başarılar dilerim” dedi.